"Cybercraft - przygoda, która uczy" Laboratoria Przyszłości. Webinar dla wszystkich nauczycieli i nauczycielek szkół podstawowych 21 kwietnia 2022, godzina 18:00 👉 Zarejestruj się!
To już ostatnie zaproszenie na webinar w ramach "Cybercraft - przygoda, która uczy"... Dlatego nie może Państwa zabraknąć! W ciekawą i nowoczesną przestrzeń edukacyjną zostaną wkomponowane zadania, będące porywającymi wyzwaniami dla uczniów. W czasie spotkania pokażemy jak połączyć podróż przez szkołę przyszłości z odkrywaniem możliwości, które ona daje.
Webinar dla wszystkich nauczycieli i nauczycielek szkół podstawowych
21 kwietnia 2022, godzina 18:00
Zarejestruj się! https://aka.ms/CyberCraft_21.04.2022
Przedstawimy praktyczne przykłady. Dotkniemy, rozejrzymy się i sprawdzimy co kryje szkoła marzeń. To wszystko dzięki specjalnie przygotowanej krainie w grze Minecraft Education Edition, gdzie każda sala będzie dedykowana jednemu obszarowi modelu edukacyjnego STEAM. Pokażemy również specjalną część szkoły, w której uczniowie i uczennice będą mogli stworzyć bohatera STEAM lub Poradnik Dobrej Nauki z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w środowisku Minecraft.
Prowadzący:
Dobrze już znani uczestnikom projektu - Anna Jędryczko i Krzysztof Jaworski, eksperci Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog
Organizatorami projektu są Librus Szkoła i Microsoft. Nasze działania wspierają: Dell Technologies, Cyfrowy dialog oraz Instytut Lema. Patronem Honorowym jest Ministerstwo Edukacji i Nauki.
#MicrosoftDlaEdukacji #MicrosoftPolska#Cybercraft
Odp: "Cybercraft - przygoda, która uczy" Laboratoria Przyszłości. Webinar dla wszystkich nauczycieli i nauczycielek szkół podstawowych 21 kwietnia 2022, godzina 18:00 👉 Zarejestruj się!
📌 Minecraft Education Edition to platforma edukacyjna pozwalająca na prowadzenie zajęć w świecie Minecrafta. Interaktywna przestrzeń robocza oraz mechanika oparta na blokach sprawiają, że doskonale sprawdza się w nauczaniu przedmiotów ścisłych.
📌 Badania nad skutecznością uczenia matematyki za pośrednictwem tej gry przeprowadzono na Uniwersytecie Queensland w Australii. W eksperymencie wzięło udział 307 uczniów i 14 nauczycieli z 6 szkół w Queensland. We wszystkich badanych szkołach wyniki były bardzo pozytywne. Zarówno nauczyciele, jak i uczniowie wykazali szereg korzyści wynikających z zastosowania tej metody nauczania. O jakich korzyściach mowa?
➡️ Przede wszystkim Minecraft zapewnił inny rodzaj motywacji. Uczniowie o wiele chętniej zaangażowali się w zajęcia, które były dla nich interesujące oraz z których mogli czerpać przyjemność.
➡️ Ponadto matematyka w grze okazała się być dla nich bardziej zrozumiała i przyswajalna, dzięki czemu wykonywali swoje zadania szybciej i z większą łatwością.
➡️ Wzrosło także ich poczucie pewności w posługiwaniu się matematyką.
📌 I choć zadowolenie uczniów z takiej formy nauczania może wydawać się oczywiste, to warto zwrócić uwagę na równie entuzjastyczne opinie nauczycieli. Zauważyli oni, że Minecraft umożliwia nauczanie oparte na dociekaniu. W związku z tym nie tylko pomaga lepiej zrozumieć pojęcia matematyczne, ale także wspiera rozwój innych umiejętności, takich jak logiczne i algorytmiczne myślenie oraz kreatywność.
Serdecznie zachęcam Was do zapoznania się z pełnym raportem. Bardzo ciekawe badania i jeszcze bardziej interesujące wnioski 👉https://tiny.pl/928cg
#education #oMatmo #EdukowaniePrzezGranie #minecraft #math #matematyka #badania #raport